[OSM-talk-nl] foto's mapping party?

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Tue Jun 12 11:28:27 UTC 2007

On 6/12/07, Lambertus <osm at na1400.info> wrote:
> Zie ik nou mensen die straatnamen e.d. van een copyrighted kaart aan het
> overnemen zijn?

Hmm? Een kaart bij de hand hebben is wel handig als je mensen die niet
in de stad wonen duidelijk moet maken wie welke deel gaat doen.

Straatnamen overnemen is niet slim, ook omdat de gewoon kaarten wel
hele erge fouten hebben. Ik heb een keer op een kaart gekeken om te
straatnaam te kijken waar ik moest stoppen, blijkt die straat iets
heel anders te heten.

Uiteindelijk zal het heel interressant zijn om onze kaarten met de
gewone te vergelijken, want zij hebben gewoon heel veel fouten.

Openstreetmap: De kaart met de *juiste* straatnamen.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/