[OSM-talk-nl] Openstreetmap printen

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jun 13 15:13:58 BST 2007

Floris Looijesteijn schreef:
> volgens mij is dit niet compatibel met de osm license. als je nou gewoon
> in je mails naar de mailinglist geen informatie stuurt waar ip rechten op
> 'zouden kunnen' zitten kun je meteen je footer een stuk inkorten...
>
> you're welcome,
> floris

Goede tip Floris!

Ik heb meteen mijn eigen footer forum-compatible gemaakt.

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.