[OSM-talk-nl] Assen schopt het tot 'image of the week

Richard van der Weerd richard at mobile-science.nl
Wed Jun 13 15:21:12 BST 2007

Heren, Heren,

Wat een lof. Ik krijg het er warm van. Of komt dat nu omdat ik net nog een
paar km's ontdekt heb die ik in het donker deze winter gemist heb. Ben net
terug van weer ns 15 km fietsen om een paar km's te loggen.

't Was inderdaad 'a hell of a job'. Op mijn nieuwe fiets (3 maand oud) heb
ik al bijna 2500 km gefietst.

Voor diegenen onder ons die een grote stad moeten/willen mappen. Ik heb mij
niet beperkt tot Assen alleen. Ook een aantal dorpen in de omgeving van
Assen staan op de kaart.

Ga nog een paar km's in brengen.

PS
OOk Henk heeft trouwens zijn steentje (asfalt) bijgedragen.

Tot later.

mvg
Richard