[OSM-talk-nl] invoer a'dam

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jun 13 20:54:41 BST 2007

Ik ontdekte dat het stukje a'dam noord al een keer gemapped was, grr,
foutje. Maar ben wel bezig de data te verbeteren, er zit een aantal
dangles in (losse knoop-punten, lijken alleen visueel een, maar inzoomen
leert dat ze net niet aansluiten) ook probeer ik de voet- fiets
verbinding aan de pontjes vast te knopen zodat deze in de toekomst ook
voor routering kunnen worden gebruikt.

Ik laat weten wanneer ik klaar ben.

Groet,

Floris Looijesteijn schreef:
> wie moet er nog data invoeren van de laatste mappingparty?
>
> als jullie daarmee klaar zijn, laten jullie het dan hier even weten,
> dan maak ik weer een before and after plaatje
>
> groet,
> floris

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.