[OSM-talk-nl] Weer een vrolijke mededeling :)

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jun 13 21:56:05 BST 2007

Gatver, als we nu een miljoen mappers in Nederland krijgen? Misschien
dat we dan serieus genomen gaan worden, want dat is volgens mij het
eieren eten, met 60 participanten is OSM nederland echt een beetje een
kleine club. Ik durf te wedden dat wanneer Stefan "Directeur van TomTom"
onder zijn e-mail had gezet, de reactie heel anders had geweest.

Wie heeft er nog suggesties voor promotie activiteiten?

Zelf zit ik er aan te denken om de Hogeschool Utrecht opleiding
Geodesie/Geo-Informatica eens aan te gaan sporen. Of de kartografie
afdeling van de Universiteit van Utrecht.

We hebben een Promotiecampagne nodig!

p.s. welke tankstation organisaties heb je aangeschreven? Heb je Tinq en
Tango al gehad? What about United Consumers achter ons te scharen?

Stefan de Konink schreef:
> Hoi allen,
>

> Vandaag kreeg ik *opeens* van twee van de verenigingen voor Tankstation
> houders de volgende e-mails:
>
> ---
>
> Geachte heer De Konink,
>
> Het BETA - bestuur heeft besloten u geen ledenadministratie te
> verstrekken.
> Wellicht dat u lijsten bij de KvK kan opvragen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Chris van der Straaten
>
> ---
>
> Beste Stefan,
>
> In overleg is besloten om als BOVAG-afdeling BBT niet mee te doen met
> [...]

3DSite <!-- body { background-color: #FFFFFF; margin-left: 5px;
margin-top: 5px; margin-right: 5px; margin-bottom: 5px; } body,td,th {
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color:
#333333; } .style4 {font-size: 9px; } .style5 {font-size: 9px; color:
#CCCCCC; } -->

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.