[OSM-talk-nl] Weer een vrolijke mededeling :)

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Wed Jun 13 22:16:49 BST 2007

On 6/13/07, Stefan de Konink <skinkie at xs4all.nl> wrote:

> Het aardige was, de BOVAG was HEEL enthousiast aan de telefoon. En ik
> snap niet dat organisaties als deze geen gratis reclame willen.

Ik wel hoor. Ergens bovenin zit iemand die flink aanpapt met andere
nutteloze geldverslinders, en is bang dat als iemand naar dergelijke data
vraagt, deze of gene een terroristisch aanval aan het voorbereiden is.
Dat deze data op 1000 plekken op het internet kan worden opgevraagd zonder
enige vorm van identificatie wordt voor de makkelijkheid vergeten.

Misschien moeten we zelf deze aanpak ook eens gaan uitvoeren.
U bent als gemeente niet bereid om door de belastingbetaler betaalde
gegevens te verstrekken? Mooi, komt uw gemeente ook niet op de kaart.
of iets dergelijks....;-)

(uiteraard dient bovengetypte tekst met de gebruikelijke korrel zout genomen
te worden)