[OSM-talk-nl] Assen schopt het tot 'image of the week

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Wed Jun 13 22:30:58 BST 2007

On 6/13/07, Milo van der Linden <mlinden at zeelandnet.nl> wrote:

>  Mwaaaaah! Fantastisch die 80stees! Ik ga bestellen, heel mijn garderobe
> bijwerken!

Pak je 80s plaatjes er maar bij, en begin gratis je eigen winkel
Gisteren vond ik deze site omdat ik zelf naar een shirt-drukker op zoek ben.

http://www.shirtcity.com/index.php?land=NL

Overigens doet de kraam met shirt die je vind op menig braderie het voor nog
veel minder.
En die willen ook vaak wel een avondje overwerken om er een paar honderd te
maken, met nog meer korting.

Plaatjes zijn ook geen probleem, al worden dat wel monotone afdrukken.

De moeite waard om eens mee te babbelen denk ik.

Groeten,

             Danny