[OSM-talk-nl] video tutorial

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Fri Jun 15 13:48:51 BST 2007

On 6/15/07, Rob Aerts <rob at coolbegin.com> wrote:

> het idee was om drempels weg te nemen, een video op youtube is makkelijker
> dan een weer extra software te downloaden enz..
> en dan kun je ook nog vanaf de wiki makkelijk doorlinken

tevens hebben we allerlei discussies gaande over hoe we OSM meer in de
publiciteit kunnen brengen, en het neerzetten van filmpjes met uitleg op een
veerbezochte site, en daarna er lekker allemaal op te stemmen, is natuurlijk
een heel goede en goedkope manier van publiciteit/reclame.

En de filmpjes had ik al een eeuwigheid geleden bekeken, anders refereer ik
daar natuurlijk niet aan, maar evensgoed bedankt voor de hulp ;-)