[OSM-talk-nl] meeste wegen niet te zien

Wassink, mw. ing. A. AWassink at cvz.nl
Fri Jun 15 21:43:11 UTC 2007

Hoi,

Inmiddels heb ik via JOSM een heel stel wegen rond Uithoorn, Amstelveen en Mijdrecht toegevoegd. Via JOSM kan ik ze uploaden en downloaden, maar tot mijn teleurstelling zie ik ze niet verschijnen bij www.openstreetmap.org.
Ik heb al tiles geactiveerd via information-freeway, maar tot dusver zonder resultaat.
Alleen de weg langs de Amstel van Amsterdam naar Uithoorn is vrijwel geheel te zien, maar de Bovenkerkerweg (van Amstelveen naar Uithoorn) daar ontbreken delen van. Grofweg 80% van de routes die zichtbaar zijn via download in JOSM ontbreken.
Ligt het aan mijn manier van invoer/editen of is er iets anders aan de hand?

Groeten,
Annemieke