[OSM-talk-nl] GPS strategie voor tracken

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Sun Jun 17 20:30:04 UTC 2007

On 6/17/07, Gert Gremmen <Administrator at ce-test.info> wrote:
> Het tracken van wijken is een flinke opgaaf.
> De onnauwkeurigheid van de meeste GPS-en
> Is flink hoog, en ik eindig dan ook regelmatig
> Met een hoop gps spaghettislierten waar geen straten
> plan uit te halen is zonder dat je de buurt goed kent.
> Bij mij in de buurt gaat dat nog, maar in onbekende wijken
> is mogelijk  een illegaal hulpmiddel nodig: de plattegrond.

Wat voor GPS heb je? Met mijn tracks kan ik wel degelijk zien aan
welke kant van een straat ik fiets als ik twee keer dezelvde straat
doe... Vooral als ik meer dan 6 satellieten heb. Waar ik was in
Rotterdam vorige keer had ik bijna 9 satellieten de hele tijd.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/