[OSM-talk-nl] state of the map

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sun Jun 17 21:45:24 UTC 2007

11 aug ben ik in elk geval zelf ook op vakantie (mappend, wellicht ;)
Volgens de wiki is het trouwens op de 9e:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/
OpenStreetMap_3rd_Anniversary_Birthday_party

State of the Map lijkt me super om bij te zijn, wie nog meer?
Vliegen van Amsterdam --> jet2.com

-- Martijn

Op 17-jun-2007, om 16:27 heeft Zoran Kovacevic het volgende geschreven: