[OSM-talk-nl] Knooppuntenroute

Klaas van Gend klaas.van.gend at mvista.com
Mon Jun 18 05:47:22 UTC 2007

Eugene van der Pijll wrote:

> Ja, maar wel specifieker graag. De ANWB doet zo ontzettend veel, "21"
> kan zoveel zijn. Autoroute 21? Fietsroute 21? ANWB-wegenwacht district
> 21? ANWB praatpaal 21?
>
> anwb_ref=knooppunt21

Bovenstaande is wat mij betreft een prima oplossing, behalve dat we dan
misschien de ANWB meer credit geven dan ze in dit geval verdient.

Ik zat nog even naar
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Key:reference te kijken.

Volgens mij (nieuwe inzichten) is ncn_ref zo gek nog niet:

     "ncn_ref=knooppunt21"

wordt 't dan.

Als iedereen op deze lijst 't daar mee eens kan zijn, dan wil ik 't
graag verankeren op de Nederlands map features pagina.
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Nl:Map_Features

--
Met vriendelijke groet, Best regards,

Klaas van Gend

Field Application Engineer Europe
MontaVista Software

Phone: + 31 40 2801386
email: klaas.van.gend at mvista.com

Vision 2007, Embedded Linux Developers Conference
October 8-10, Santa Clara, California
http://www.mvista.com/vision