[OSM-talk-nl] Knooppuntenroute

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Jun 18 08:01:56 BST 2007

Da's inderdaad opletten. De netwerken zijn benoemd, dus een combinatie
van netwerknaam en knooppuntnummer is wel uniek. Een separate
key/value-pair voor netwerknaam zou de uitkomst bieden. Volgens mij
zijn de knooppuntnummers binnen een netwerk wel uniek (anders zou het
hele systeem ook wel erg verwarrend worden).

Op 18-06-07 heeft Foppe Benedictus<foppe.benedictus at knkv.net> het
volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/