[OSM-talk-nl] Knooppuntenroute

Lambertus osm at na1400.info
Mon Jun 18 09:39:23 BST 2007

Rob Aerts wrote:
> jullie kennen vast het Knooppunten route systeem voor fietsers
> ik wil de knooppunten (die ik tegenkom) wel meenmen in osm, maar hoe.. ?
> is leuk voor later als extra layer over de kaart heen
> kan wel aan een kruispunt node een nieuwe tag toevoegen maarja

Er is al eens een discussie geweest over fietsknooppunten en andere
fietsroutes:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2007-May/thread.html#663

Ik heb er nog geen actie op ondernomen, wat wel had moeten doen.... Hier
nu verder discussieren vind ik prima, ik hoop dat er een mooie consensus
uit komt (en opgenomen in de wiki).