[OSM-talk-nl] meeste wegen niet te zien

Wassink, mw. ing. A. AWassink at cvz.nl
Mon Jun 18 12:03:43 BST 2007

Hoi Stefan,

Dank voor je reaktie.
Informationfreeway gaf het evenmin goed aan, hetgeen me verwarde, maar
na het lezen van de documentatie bleek me dat dit betekende dat ik dus
iets fout deed.
De oorzaak zat 'm in de userinterface: ik gebruikte geen pijlen maar
alleen lijnen om straten te trekken.
Na het veranderen van de userinterface van lijn naar pijl werd zichtbaar
dat "pijlen" binnen "ways" tegen elkaar in wezen. Heb dit van het
weekend gefixed.

Groeten,
Annemieke