[OSM-talk-nl] Hoge resolutie satellietbeelden

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Mon Jun 18 21:46:24 BST 2007

Boehoe, snik snik! Ik kreeg even last van een nostalgische tranenstroom
nu ik op de 2 locaties waar ik in '92-'93 als matroos verbindelaar
rondliep de nationale 3-kleur niet meer zie wapperen!

- De VGKAZ (Van Ghent Kazerne, Toepad, Rotterdam) wordt niet meer
bevolkt door gecamoufleerde macho-pubers (weet iemand welke bestemming
het nu heeft?)
- Het HKKMARNS (Hoofdkwartier Korps Mariniers, Oostsingel, Rotterdam) is
gedegradeerd tot een kantoorpand!!!!

- - snotter - -

Maar wel mooi, die hires images!

Zoran Kovacevic schreef:
> Kon het niet laten:
> http://www.openstreetmap.nl/archives/27-Hi-res-satellietbeelden-beschikbaar-voor-Den-Haag-en-Rotterdam.html

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.