[OSM-talk-nl] voorstellen

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Tue Jun 19 13:29:01 BST 2007

Ach ik ben ook maar een import-tukker (daarom fiets ik ook ;-)).

De info over OSM is wel een kwestie van bomen en bos, ik dacht ik begin
eenvoudig, bij de eerste stap: de gps reciever... maar binnen twee
klikken zit je al weer diep in de mogelijkheden.... Is vast niet ergens
een gps kiezer ;-), ik zou er eentje kiezen die:
-waterdicht is,
-zelfstandig functioneert
-feedback geeft terwijl ie bezig is (track, snelheid oid)
-gekoppeld kan worden aan mobiele telefoon/pda, die geschikt is voor
navigatie software (die ik eind van het jaar ofzo wil kopen).
-track opslaat ;-)
-anders nog?

Ben trouwens benieuwd wie er zoal in Twente actief is...

Groets,

Jaap-Andre