[OSM-talk-nl] locatiegegevens brievenbussen (fwd)

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Tue Jun 19 19:47:10 UTC 2007

Aloha,

Ik zag dit bericht nog in de archieven langskomen. Ik heb het vage
vermoeden dat die gegevens over brievenbuslocatie niet alleen bij de TNT
  bekend zijn, maar ook bij de gemeentes, er zullen vast vergunningen
voor nodig zijn. Misschien met beroep op de WOB (wet openbaarheid
bestuur), moet dat boven tafel te krijgen zijn. Dat zal vast voor meer
POI gelden: bushaltes/routes? Of zou ik nou naief zijn.....

Na wat googlen: procedure is gratis, kopieen mag rijksoverheid 0,34
eurocent per a4 vragen, digitaal verstrekken geen prijs vastgesteld

Groets,

Jaap-Andre