[OSM-talk-nl] Onderzoek Verplaatsingsgedrag

Klaas van Gend klaas.van.gend at mvista.com
Wed Jun 20 07:22:27 UTC 2007

Christ van Willegen wrote:

> In aansluiting hierop...
>
> ik was gisteren een beetje aan het wandelen en kwam zo'n veegauto
> tegen waarmee ze straten enzo schoonhouden. Het zou ook erg leuk zijn
> om daar eens een dag een loggende GPS op vast te binden, lijkt me...
> die dingen komen overal waar bestrating is, en ze rijden ook niet zo
> snel. Een idee om daar eens contact mee op te nemen?
>
> Christ van Willegen

Ik vrees dat de veegmachines (afhankelijk van de grootte, natuurlijk)
zich niet heel erg met het autowegdek verbonden voelen en zonder
problemen ook stoepjes en dergelijke meenemen.

Maar een wijs man schreef eens ">> Alle traces zijn zinvol." :-)

--
Met vriendelijke groet, Best regards,

Klaas van Gend

Field Application Engineer Europe
MontaVista Software

Phone: + 31 40 2801386
email: klaas.van.gend at mvista.com

Vision 2007, Embedded Linux Developers Conference
October 8-10, Santa Clara, California
http://www.mvista.com/vision