[OSM-talk-nl] voorstellen

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Wed Jun 20 08:37:06 UTC 2007

Ik zie dat eind augustus begin september al 2 weekenden bezet zijn, dus
22 en/of 23 september lijken mij dan goede data, ik weet niet of 2 dagen
nodig zijn (ik zelf kom in de knoei met mijn korfbalcompetitie op
(waarschijnlijk) zondag).
Zouden de mensen uit de buurt (Jaap-Andre en Ben) kunnen aangeven of ze
hier iets in zien?

Met sportieve groet,
Foppe Benedictus