[OSM-talk-nl] locatiegegevens brievenbussen (fwd)

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 20 11:13:59 BST 2007

Het voordeel van een WOB-verzoek is dat het een eenduidige procedure
is, zodat vrager en bevraagde precies weten wat ze van elkaar kunnen
verwachten. In het geval van overheden lijkt me dat ernstig te
verkiezen boven de toevallige welwillendheid van een individuele
ambtenaar.

Het wordt misschien anders als je iemand bij de betreffende partij
persoonlijk kent en op die manier de zaak kort kunt sluiten.

Op 20-06-07 heeft Ante Wessels<ante at ffii.org> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/