[OSM-talk-nl] Kaartje met gemeentegrenzen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 20 12:35:42 BST 2007

SVN staat voor Subversion, dat is een systeem om broncode te beheren
voor een ontwikkelteam.

osm2kml.* zijn scripts om data in het OSM-formaat om te zetten in de
Keyhole Markup Language (KML), een geo-XML-variant die door Google
Earth kan worden gelezen.

Op 20-06-07 heeft Gert Gremmen<Administrator at ce-test.info> het
volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/