[OSM-talk-nl] De zonegrenzen zijn binnen!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Jun 20 15:24:24 UTC 2007

Daarvoor moet je ook lijnvoering hebben als vectorbestanden, lijkt mij.
Maar een andere toepassing zie ik zo gauw ook niet ;) *
Evengoed leuk dat de data ter beschikking wordt gesteld.

* Hoewel: een mobiele app die je, als je in de bus zit, met een
triller of een piep laat weten dat je de zonegrens hebt gepasseerd.
Zodat je weet vanaf waar je zwart / grijs rijdt ;)

Op 20-06-07 heeft Stefan de Konink<skinkie at xs4all.nl> het volgende geschreven:

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/