[OSM-talk-nl] www.gpsfietsroutes.nl

Lambertus osm at na1400.info
Fri Jun 22 15:26:59 UTC 2007

Nee, helaas niks meer van vernomen. Maar de eerste mail was voldoende vond ik. Hierin stond iets in de strekking dat de website als bron opgegeven moest worden. Dat heb ik gedaan door de url als tags op te nemen toen ik de tracks opstuurde. In de omgeving van Eindhoven zijn hierdoor heel wat nieuwe tracks van (vooral fietspaden natuurlijk) te vinden.