[OSM-talk-nl] aanmelden open street map

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Fri Jun 22 17:00:41 BST 2007

Hallo Rudi!
Welkom!

Stuur mij even een privé mail op: milo at 3dsite.nl, ik was het die op
Omroep Zeeland te horen was. Ik help je graag verder en wil ook
binnenkort een meeting organiseren in de buurt. Leuk dat je een
achtergrond in lamdmeetkunde hebt, een hele goede basis! Ik help je
graag op weg en noteer even je gegevens en mail of bel je snel, hopelijk
kan ik je enthousiast maken!

Vriendelijke groet,

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.