[OSM-talk-nl] GPS strategie voor tracken

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sat Jun 23 09:19:01 UTC 2007

Dank je voor je antwoord Richard.
Gezien de resultaten heb je het aardig onder de knie !

Inderdaad werkt het vast monteren goed. Verder
stop ik bij elke hoek 5-10 seconden, om de achterlopende
track te laten updaten. Zo snijdt ie de hoeken minder af.
Ik geloof dat er een optie bestaat in NMEA of zo om
dat middelen af te zetten, ik weet nog niet hoe dat moet.

Ik rijdt zelf wat minder opvallend rond. Met een digtale camera
en de IPaq val ik op zomeravonden al genoeg op. Mooiweer biergenieters
weten me al goed te vinden met opmerking als "doet de tomtom het niet"
en "koop een plattegrond".

Vraagje:  denk je dat jouw hulp software naar de 6515 vertaald
Kan worden ? Ik zou graag iets van een dergelijk hulpmiddel
Hebben om de verschillende straattypen maar ook namen te
Kunnen loggen. Achteraf is een notitie toch steeds onleesbaar
Of gewoon onduidelijk. Ik kan wel een beetje overweg
met c. perl, php en basic, maar heb nog nimmer voor de IPAQ iets
gedaan.

De auteur van nonigps is wel genegen iets dergelijk te overwegen,
maar voordat dat uberhaubt werkt...

Wat wordt je volgende project, want ik denk dat zoveel maanden
Mappen verslavend is geweest ?

Gert Gremmen