[OSM-talk-nl] mapping party in den haag volgend weekend

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Sun Jun 24 20:07:52 BST 2007

je kunt 'm ook nog op het blog zetten (je hebt een login toch?)

wellicht is het leuk om een deel van de party 'virtueel' te doen met
mensen die niet kunnen komen, maar via potlatch wel willen bijdragen.

veel plezier in ieder geval, ik ben er helaas niet bij (awakenings
festival en daarna 3,5 wk richting thailand :)

http://www.kovacevic.nl/blog