[OSM-talk-nl] wie heeft een OSM GPS? (was Re: mapping party in den haag volgend weekend)

Annemieke osm at parcival.demon.nl
Mon Jun 25 20:02:32 UTC 2007

Hoi Zoran,

Klopt,ik heb er een. Ben bezig Uithoorn op de kaart te zetten en sommige
stukken van A'veen. Een collega heeft 'm ook een keer geleend en wat wegen
tussen Diemen en Aalsmeer vastgelegd. Gaat lekker dus.

Ik kan dit weekend zelf niet meedoen in DenHaag. Wil je dat ik de GPS naar
A'dam centraal breng? En kan ik 'm dan weer vanaf maandag weer lenen?
(Of is er iemand die in de buurt van Diemen komt dan wel Uithoorn of Aveen
zodat ik niet 2x naar Adam CS hoef?).

Groeten,
Annemieke