[OSM-talk-nl] bewerken tracks voor uploaden

Lambertus osm at na1400.info
Tue Jun 26 07:36:36 UTC 2007

Jaap-Andre de Hoop wrote:

> ik krijg alleen mijn eigen gpstracks...    ik neem tenminste aan dat je
> het vinkje 'raw gps download' onder download bedoelt (JOSM, version 237,
> java 1.5.0_06, tenminste op een van mijn comps)

Ja, die functie bedoel ik. Meestal moet je wel een keer in-/uitzoomen om
de gedownloadde tracks te zien te krijgen.

Gezien de grote hoeveelheid tracks tussen Amsterdam en Deventer/Almelo
(Dat is het stuk van de A1 dat ik zo nu en dan bekijk en bewerk)
verwachtte ik eigenlijk dat er wel traces zouden zijn van de gehele A1.
Afgaande op jou reaktie is dat kennelijk niet zo...