[OSM-talk-nl] Den Helder :P

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Tue Jun 26 15:58:34 UTC 2007

Binnenkort organiseert de marine weer vlootdagen (13, 14 en 15 Juli),
misschien een idee om dan even te mappen? Ik zal er zeker zijn, als
ex-matroos even lekker nostalgisch!

Stefan de Konink schreef:
> Hoi Floris en anderen :P
>

> Dat stukkie map in de top van Noord-Holland is Marine terrein, als ik er
> nog eens kom zal ik ook de straatnaambordjes noteren ;)
>

> Stefan

3DSite <!-- body { background-color: #FFFFFF; margin-left: 5px;
margin-top: 5px; margin-right: 5px; margin-bottom: 5px; } body,td,th {
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color:
#333333; } .style4 {font-size: 9px; } .style5 {font-size: 9px; color:
#CCCCCC; } -->

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.