[OSM-talk-nl] verbeteren tags, was: Re: Statistieken

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Wed Jun 27 07:00:47 BST 2007

Ben nu met vijf aan de gang gegaan, maar
http://www.openstreetmap.org/edit.html?lat=51.4236103042561&lon=5.49012881150237&zoom=14

heeft ben ik bang (veel) nodes en segementen met name= en highway=....
en wat ik begrepen heb, mag dat niet. Lijkt me nuttig als iemand uit de
buurt (Eindhoven) daar nog een keer naar gaat kijken.

bien staan er daar nog een aantal, maareh moet ik toch even kijken wat
het zou moeten zijn, dus als iemand anders dat oppakt, van mij mag het
(ik zet trouwens in de wiki pagina er telkens bij dat ik er mee bezig ben.

Groets,

Jaap-Andre