[OSM-talk-nl] Statistieken

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jun 27 07:45:42 UTC 2007

KM per user kan toch niet? Je usertag wordt toch niet aan ways gekoppeld
dacht ik? toch?

Rob Aerts schreef:
> vet, ja maar top 40 ofzo
> kun je ook een uitdraai km per user doen, wel lastig om alleen de
> nederlanders te pakken denk ik
>

> On 6/27/07, *Jaap-Andre de Hoop * <j.dehoop at data-assist.nl
> <mailto:j.dehoop at data-assist.nl>> wrote:
>
>     Eugene van der Pijll wrote:
>     > Milo van der Linden schreef:
>     >>    Even een korte vraag wat betreft de statistieken voor het in
>     kaart
>     >>    gebrachte deel van Nederland. Ik zou dit graag als vast
>     onderdeel van de
> [...]

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.