[OSM-talk-nl] Statistieken

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Wed Jun 27 09:14:32 BST 2007

zelf gemaakt mbv statline.cbs.nl, ik neem aan dat ik hem op mijn website
mag zetten, dus vast ook in de wiki.... Maar kost wat meer tijd dan ik
hoopte. html->wiki inclusief stylesheets e.d. die gebruikt wordt.

maar misschien is dit een handig te combineren met stats (tabel met
kilometer gedaan, kilomters te doen, percentage gedaan?):
Kan je nog mooi sorteren op:
-alfabetisch
-percentage gedaan
-percentage te doen?