[OSM-talk-nl] Den Helder :P

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jun 27 11:29:05 BST 2007

Ach,

de Nederlandse marine is toch in de uitverkoop. Er worden momenteel mega
veel schepen verkocht door personeels tekorten, dus kunnen ze de basis
ook wel vrijgeven en wie weet, de kamertjes verhuren? Of overtochten
naar Texel gaan voeren?

Danny Maas schreef:

> On 6/27/07, *Floris Looijesteijn* <osm at floris.nu
> <mailto:osm at floris.nu>> wrote:
>
>     mee eens, google maps is geen authoriteit. maar met de
>     nederlandse authoriteit die dat aan google heeft opgelegd
>     gaan wij natuurlijk ook te maken krijgen.
>

> Tja,
> Meestal bestaan er geen straten op militair terrein. Als er al met
> "straatnamen" wordt gewerkt, dan is dat meestal op initiatief van de
> basis zelf, en hoeft dat dus niet te worden gemapt. De straat houdt
> dan op met bestaan aan de ingang van de basis.
> [...]

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.