[OSM-talk-nl] Statistieken

Klaas van Gend klaas.van.gend at mvista.com
Wed Jun 27 19:34:13 UTC 2007

Maarten Deen wrote:

> De lijst is nu gedaan, alleen de twee "cattle_grid"s staan er nog.

Zoals iemand op de wiki pagina er al bijzette, de cattle_grids zijn
officiele tags. Je gebruikt ze om aan te geven dat er een wildrooster is.
Persoonlijk snap ik niet helemaal waarom ze dat op een way willen
plakken, ik had 't handiger en logischer gevonden als 't op een node had
gezeten - zo'n cattle_grid heeft namelijk maar beperkte afmetingen.

--
Met vriendelijke groet, Best regards,

Klaas van Gend

Field Application Engineer Europe
MontaVista Software

Phone: + 31 40 2801386
email: klaas.van.gend at mvista.com

Vision 2007, Embedded Linux Developers Conference
October 8-10, Santa Clara, California
http://www.mvista.com/vision