[OSM-talk-nl] Off topic: Linux ISO voor ouder systeem

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jun 27 22:00:36 BST 2007

Hallo allemaal,

Ik heb een dell inspiron 5000 met een ouder CD-rom station. Welke linux
distro ik ook probeer, hij faalt altijd bij het lezen van de CD-rom. Nu
gebruik ik 700Mb CD-R's. Kan het zijn dat mijn CD-rom een kleiner
formaat CD-rom wil lezen? Ik word er langzaam een beetje nuts van...

Als iemand een tip heeft, graag! De beloning is een middag pilsen op een
terras in Goes op mijn kosten!
--

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.