[OSM-talk-nl] runways en airports

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Thu Jun 28 20:37:21 UTC 2007

Ik heb zojuist van Jasper Koolhaas van Geluidsnet alle luchthavens van
Europa ontvangen als punt objecten in ESRI shape formaat! In Public domain!

Sowieso wil ik Jasper langs deze weg heel hartelijk bedanken, bezoek
allemaal even zijn schitterende product op www.geluidsnet.nl

Jasper test op dit moment een WMS server voor Geluidsnet nieuwe stijl.
Ik heb al aangegeven dat het misschien interessant is om OSM data op te
nemen in zijn WMS server.

Heeft iemand een tip hoe ik deze luchthavens van Europa naar OSM kan
converteren?

Jasper had ook runway data, maar dit bestandje is corrupt. Iemand
interesse in de runways in OSM?

Groeten!

--

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.