[OSM-talk-nl] Amaryllo / Locosys

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Sat Jun 30 07:39:44 BST 2007

ik heb van harmen (van ttsm.com) begrepen dat er misschien nog een
'high-sensitivity' update aan zit te komen die beter gebruik maakt van
de mogelijkheden van deze chipset en betere ontvangst op zou moeten
leveren (moet ik eerst nog zien natuurlijk..)

ik zal hem van de week weer eens bellen want hij reageert (weer) niet
op m'n mails.

groet en tot straks,
floris