[OSM-talk-nl] Nederlandse preset file

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Sat Jun 30 21:14:38 UTC 2007

Gert Gremmen schreef:
> Leuke middag gehad.
> Ben vergeten een foto te maken in de hagedis
> Doen jullie dat morgen nog ? Voor in de Wiki !@!

Het wordt helaas morgen niet zo heel druk... We zullen het met de foto's
van vorige keer moeten doen.

> Oh ja, de schilderswijk wordt nu ge-upload.

Mooi!

Ik neem morgen een kaartje mee van wat er allemaal gedaan is; kan
iedereen die er vandaag was, zijn gebied vanavond of morgenochtend
uploaden, of anders de gpx tracks, of desnoods een omschrijving hoe ver
ze gekomen zijn? Dan doen we geen dubbel werk. Ik heb 't van Ante al
gehoord, en de track van Ivar heb ik al gezien.

En als je een paar straatjes gemist heb in een gebied dat verder
helemaal af is, kan je dat ook aan me mailen. Dan ga ik die gaatjes de
komende tijd ook opvullen.

tot morgen, allemaal...

Eugene