A'dam mapping party

Jeroen Dekkers jeroen at dekkers.cx
Wed Mar 14 15:45:41 UTC 2007

On Wed, Mar 14, 2007 at 04:31:36PM +0100, Zoran Kovacevic wrote:
> Hoi Bas,

> Super!

> Er is nu 1 spare GPS, waarvan het display stukkig is (alleen afleesbaar
> vanuit scherpe hoek). Wel werkbaar verder.

In het lijstje staat dat Thijs Func's GPS gebruikt, of is er nog een
spare over? Ik heb er zelf ook geen namelijk...

> Aangezien de subsidie akkoord is, kunnen we proberen om alvast een unit
> te kopen. Jeroen?

Is goed wat mij betreft. We moeten wel even opletten wat voor GPS unit
we kopen. Hij moet niet te duur zijn, maar wel nauwkeurig genoeg om te
kunnen mappen, ook in de stad. Ik dacht dat Etienne een bepaalde unit
in gedachten had toen hij het budget maakte.

Jeroen Dekkers