[OSM-talk-nl] Twente

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Mon Mar 19 17:31:00 UTC 2007

Hallo allemaal,

Ik ga beginnen Hengelo in kaart te brengen, en een aantal wegen die ik
vaak rijdt. Eveneens ga ik de volgende keer dat ik naar A'dam ga (kan
nog wel even duren) de A1 maar eens afmaken, tot aan de Duitse grens
ofzo. Dan kan ik in theorie in ieder geval naar een Amsterdams adres
rijden vanuit Hengelo (zijn er goede open-source navigatiesystemen voor
windows mobile 5 die gebruik maken van OSM?)

Nu mijn eigenlijke vragen:
- Zijn er meer mensen uit Twente die actief zijn met OSM?
- Is er ergens een soort database waar ik me kan registreren, met mijn
woonplaats erbij, zodat mensen mij kunnen vinden en ik anderen in de
buurt?