[OSM-talk-nl] www.openstreetmap.nl

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Thu Mar 22 08:42:44 GMT 2007

> ja, een weblog lijkt me een goed idee.
>
> als er ook maar ergens een beknopte uitleg staat. ik vond dat je
> het bij de tros vrij goed hebt uitgelegd.

OK, als ik geen 'nee, omdat' hoor van anderen, moeten we dat maar gaan
inzetten. @jeroen: vrijschrift heeft webspace beschikbaar hiervoor?

> wat ook belangrijk is, is dat we de volgende partijtjes gaan
> plannen. er zijn nu nog negen maanden maar in de zomer is
> het natuurlijk wat fijner/makkelijker.
>
> dus wat denken jullie van:
>
> 14-15 april  den haag
> 12-13 mei  rotterdam
> 2-3 juni  amsterdam (of amstelveen)
> 23-24 juni  eindhoven
> 14-15 juli  den bosch
> 28-29 juli  haarlem
> 11-12 augustus   utrecht (als jip dat niet al af heeft)
> 25-26 augustus   zwolle?
> 8-9 september  tilburg?

De subsidie-focus is op A'dam/Den Haag/Rotterdam 'af' krijgen. En
aangezien die best groot zijn, is het denk goed om daar nog wat meer
gesusidieerde parties te doen. Aan de andere kant, is het wellicht beter
om op veel veschillende plaatsen vuurtjes te stoken.

Ik mis nog wel iets als Groningen/Vlissingen/Almere? We zouden
provinciehoofdsteken kunnen doen?

Qua data maakt het mij niet zoveel uit (ik stelde eerder voor ieder eerste
weekend van de maand + om de week in de zomer). Laten we ze vooral vast
gaan zetten.

> misschien kunnen we de subsidiegelden gebruiken om
> een conferentiezaaltje te huren in een hotel als er geen
> plek beschikbaar is?

Volgens mij zou dat moeten kunnen. Ik denk echter dat als we het goed
voorbereiden, we gebruik kunnen maken van buurthuizen/kunsternaarsruimtes,
dat soort dingen. Laten we per stad een plan maken.

http://www.kovacevic.nl/blog