[OSM-talk-nl] Warmoesstraat

Ante Wessels ante at ffii.org
Thu Mar 22 12:51:58 UTC 2007

Warmoesstraat toegevoegd, en steegjes naar OZ Voorburgwal. Ik had gisteren zin
om te wandelen, maar geen GPS, vanuit de punten die ik al had op de OZ
Voorburgwal met stappen de steegjes uitgemeten. Zal de punten binnenkort nog
eens nameten met GPS. Vooral de ligging van Warmoesstraat, Beursstraat en
Oudekerksplein roept vragen op.

Om programma aan de praat te krijgen had ik de goede coordinaten nodig. Dat
was even zoeken. JOSM werkt met bookmarks, we zouden er een stel op de wiki
kunnen zetten, ook bij aankondiging mappingparty.

Ik gebruikte pedestrian ipv footway, bij footway is de naam niet te zien. Hmm,
dat blijkt bij pedestrian ook het geval...

Er zijn nog flink wat afgesloten steegjes, die kunnen nog wel eens toegevoegd
worden als de zaak op de plaats geschoven is.

Hier en daar vergat ik hoekpunten te maken, zijn straten niet aangesloten op
de dwarsstraat. De oplossing is opnieuw tekenen. Of is er een snellere
oplossing?

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante