[OSM-talk-nl] Kaart van Nederland in GIS

Berend Dekens cyberwizzard at sportlaan.adsl.utwente.nl
Fri Mar 23 00:20:18 UTC 2007

Hallo,

Ik zag dat er net begonnen was met het maken van een kaart van
Nederland. Ik ben van plan om ook te gaan tracken om zo mijn buurt
letterlijk op de kaart te krijgen :-)

Ik vond via-via deze site: http://www.nieuwekaart.nl/

Het zit er naar uit dat deze kaart ook de basiskaart van Nederland heeft
(en ook gemeentlijke kaarten). Nou is het punt dat de data onder de
Creative Commons License vrij is gegeven. Als hier inderdaad de kaart
met wegen van Nederland in zit, is het dan ons vrij gegeven om de
openstreetmap voor nederland hier mee te vullen?

Groeten,
Berend Dekens