[OSM-talk-nl] mappingparty 3 in mei

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Mon Mar 26 18:36:48 UTC 2007

> Ik in iedergeval niet.

Wat mij betreft ook prima.

> Ik kan wel (hij's in den haag toch?) maar hebben wij een ruimte?

Eerste 14-15 april (over minder dan 3 weken!) Den Haag, tweede 19-20 mei
Rotterdam:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Digitale_Pioniers_Funding_2007

Ik kan op beide weekenden (niet zeker of ik beide dagen kan), laten we
de wiki topics weer vullen?
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Rotterdam
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Den_Haag

Nog geen ruimtes, dus bij deze: vraag in je netwerk rond voor een
ruimte, voor zowel Den Haag als Rotterdam!

Zie ook http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Mapping_Weekend_Howto
voor meer tips over het verspreiden van het woord.

Iemand uit Den Haag op de list overigens?

Groet, Zoran