[OSM-talk-nl] www.openstreetmap.nl

Styno styno at hotmail.com
Tue Mar 27 14:39:56 BST 2007

Oops, sorry. Dit keer zonder HTML:

  Wel wat laat om nu nog te reageren maar toch:

Zoran Kovacevic wrote:
>Ander ding. Mailinglists zijn m.i. een hogere drempel om te praten dan
>een forum. Wat vinden jullie er van om op osm.nl een forum te zetten
>voor support en talk? Of denk je dat target audience daar niet op zit te
>wachten?

  Er is reeds eerder forum voor OSM geweest maar die is gesloten vanwege
  de hoeveelheid spam (het was volgens de eigenaar van dat forum niet eens
  de bedoeling dat dat forum ook echt gebruikt ging worden). Ik heb een
  kopie van de database van dat forum kunnen krijgen en er een nieuw forum
  op gebaseerd. Dit forum kun je vinden op:

  http://osm.na1400.info

  Het forum lift nu nog mee op een andere website, maar mocht de aanloop
  groot genoeg zijn voor een eigen stek (misschien op de servers van OSM?)
  dan kan dat ter zijne tijd. Ik probeer op dit moment voor elkaar te
  krijgen dat http://forum.openstreetmap.org doorverwijst naar het huidige
  adres. Ook ben ik aan het experimenteren met een mail2forum
  gateway/bridge zodat verstokte ML dan wel forum gebruikers toch op de
  hoogte kunnen blijven van de ontwikkeling in het andere communicatie
kanaal.