[OSM-talk-nl] aan de amsterdamse steegjes...

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Mar 28 20:00:45 BST 2007

ik heb zo goed als het kon de steegjes van het damrak
en rokin naar de straten daarachter in kaart gebracht.

wat een zootje is het in centrum zeg... ik bedoel dus
qua osm kaarten :)

inderdaad zeeeer slechte ontvangst in de kalverstraat
zelf dus toen heb ik het maar vanaf damrak en rokin
gedaan maar thuisgekomen bleek dat ook nog eens
enorm af te wijken.

ik zit er overigens over te denken om de kalverstraat
highway=unclassified mee te geven en dan een
restrictie op alle verkeer. ik geloof dat zoiets mogelijk
is. het is namelijk zo jammer dat nu de naam niet
gerendered wordt. wat vinden jullie daarvan?

floris