[OSM-talk-nl] wie o wie

Marc Kessels mkessels at zonnet.nl
Wed Mar 28 18:53:42 UTC 2007

Die Tags in enschede zijn van mij, en die mag je gerust weggooien. Ik
heb een keer per ongeluk een aantal waypoint van mijn gps geimporteerd
in josm. Die versie heeft ze gelijk naar nodes geconverteerd, en zijn
daardoor in openstreetmap terecht gekomen. er zijn er helaas nog meer in
nederland te vinden, maar ik weet dus niet waar...

groet,
Marc