[OSM-talk-nl] wie o wie

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Wed Mar 28 20:22:26 UTC 2007

Eugene van der Pijll wrote:

> *Zwaai* dat ben ik. Dat wil zeggen, de wegen stonden er al op, maar ik
> heb de wegen die ik ken getagd. Ik woon pas kort in Den Haag, dus ik heb
> lang niet alles erop kunnen zetten dat beschikbaar was.
>
> Waarschijnlijk kom ik ook naar de mapping party, maar dat hangt er vanaf
> of ik er tijd voor heb.
> Ik weet ook niet of ik veel kan doen; zo goed ken ik Den Haag nog niet,
> en ik heb (nog) geen GPS.

Het goede nieuws is: ik ken Den Haag ook niet. In Amsterdam waren er ook
redelijk wat mensen van buiten de stad, maar die mapten als de beste :)

En er zijn altijd wel spare GPS-en (wie heeft er trouwens zin om een
eerste batch van 10 leen-GPS-en te regelen van de subsidie??).

Dan blijft over of je er tijd voor hebt (het is leuk om te doen hoor!)

Z.