[OSM-talk-nl] aan de amsterdamse steegjes...

Styno styno at hotmail.com
Thu Mar 29 08:13:59 BST 2007

Is de Kalverstraat dan een voetgangers zone? (Geen idee, ben er recent
niet geweest). Als dat zo is dat moet deze volgens mij als
highway=pedestrian getagd worden.

Een weg unclassified meegeven omdat dat beter rendert in tegenstelling
tot de correcte footway o.i.d. betekend op de langere termijn dat al die
wegen hersteld moeten worden. Dat lijkt me niet de bedoeling...